Nog 6 daagjes... - Reisverslag uit Bombay, India van marf - WaarBenJij.nu Nog 6 daagjes... - Reisverslag uit Bombay, India van marf - WaarBenJij.nu

Nog 6 daagjes...

Door: Marf

Blijf op de hoogte en volg

26 April 2006 | India, Bombay

Hallo allemaal!

Op 2 mei vertrek ik samen met Tim voor 2 maanden naar India. Eerst zal ik een maand lang een soort stage lopen in Mumbai. Daarna gaan we een maand lekker reizen! Al mijn avonturen zullen op deze site terug te vinden zijn!

Mzzls Marf

  • 26 April 2006 - 12:46

    Sasa:

    Hee Marf,

    wat leuk die site kan ik je helemaal volgen. Heel veel plezier in India, want ik denk niet dat ik je van tevoren nog zal zien.
    xxxjes

  • 26 April 2006 - 12:50

    Lucas:

    klinkt goed!

  • 26 April 2006 - 12:50

    Leo Berrevoets:

    Ik ben tijdens je vakantie / stage jarig. Verwacht begin juli een fraai cadeau als je weer veilig terug bent.....

  • 26 April 2006 - 13:00

    Bart:

    Ej ik heb gehoord dat de koeie uit india t heel goed doen op de bbq neem er ff eentje mee voor mij

  • 26 April 2006 - 13:58

    Ria:

    nog 6 dagen chillen, afscheid nemen van alles en iedereen en dan genieten van het avontuur. Geniet en kadootjes zijn altijd welkom

  • 26 April 2006 - 14:07

    Man:

    Man, vliegen op 2 mei is echt iets voor jou... erg mannelijk!
    succes met de buikloop....

  • 26 April 2006 - 14:19

    Krisja:

    ewj Marf

    Leuke site! Alleen wel n beetje n foute kleur:p
    haha jahh k verwacht ook een boeda beeldje van Ganga of een olifant!:p

    Kussss Kris

  • 26 April 2006 - 14:36

    Anniek:

    eej Marf! Heeeel veul plezier! Jammer dat het naar Nepal niet door gaat, maar jullie vermaken je toch wel, daar ben ik niet bang voor! Zie je op schiphol! (en morgen) xxx Anniek

  • 27 April 2006 - 12:31

    Marieke:

    Hé Marvin, Spannende tijden. Geniet ervan, dit zijn toch de onvergetelijke momenten van je leven.

    Groetjes Fred & Marieke

  • 29 April 2006 - 08:28

    Rianne:

    Hey marf,

    Heel veel plezier de aankomende 2 maanden geniet er lekker van!

    kus Rianne

  • 29 April 2006 - 11:02

    Peter:

    alvast veel plezier! en niet teveel diarree hebben!

  • 29 April 2006 - 14:34

    ("tante") Loes:

    Hee Marvin,

    Inmiddels weer herenigd met Marjolein hoop ik? Dan kan nu de countdown echt beginnen lijkt me. Vanuit het Molenhoekse wens ik je een hele toffe en natuurlijk leerzame tijd toe.

    Groetjes Loes

  • 30 April 2006 - 20:54

    Francis:

    Als tijdelijk afscheid lekker gegeten. Zal toch blij zijn als het weer begin juli is!

  • 01 Mei 2006 - 08:41

    Karel:

    Marvin! Marvin in India!
    Het is toch wat he. Goeie reis en ik zie je in juli weer, Groeten vanuit Californie,

    Fir Milenge,

    Karel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hallo allemaal! Op 2 mei vertrek ik voor 2 maanden naar India. Eerst zal ik een maand lang een soort stage lopen in Mumbai. Daarna ga ik een maand lekker reizen! Al mijn avonturen zullen op deze site terug te vinden zijn! Dus meldt je snel aan zodat je op de hoogte blijft!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 95933

Voorgaande reizen:

02 Mei 2006 - 02 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: